WHICH ONE IS IMPORTANT !!



 PEWITTTTTTTTTTTT ??




LOL ! XD . saja jeh buat title blog pasal nih ! tadi tengah search - search , ternampak gambar nih pula . aku pon apa lagi , tertarik lah kan . AWW AWW . haha

Actually , haish ! Aku paling menyampah kott , bila tengok orang lain berkapel  . taktahu kenapa .
yang pastinya , bukan aku JEALOUS or what okay !
Serious , rasa macam nak muntah bila tengok orang pegang tangan or dating - dating nih !

Tak hingin pon okeyh ! Aku taknak break , taknak relationshop dengan sapesape ! muktamad !
Aku perasan sangat and aku selalu sangat perhatikan budakbudak yang tengah berkapel !
Antaranya :::: ------->>>>>>>>---------->>>>>>>>>> :LIHat di bawah .

 *rasa macam di kongkong .
 *semua benda yang dibuat ada jeh yang tak kena .
 *tak boleh nak ber'group dengan lelaki .
 *cepat cemburu .
 *suka menghasut .

          Itu semua apa yang aku nampak ! bukan rekaan semata - mata yea !~!


Itu jeh kott . Actually ada banyak yoyy ! tibatiba terlupa , sebelum nak update punya banyak , masa nak update FUhH gila lupa bhaii !

Dah lah , malas nak cakap pasal benda nih lagi . kang tak pasalpasal ada yang terasa ! 
Di'persilakan untuk sesiapa yang nak terasa sangat !

Serious sikit , Aku tanya , kalau kau kapel , sebelom habis SPM , betol keh sampai mati kau hidup dengan dia ?? kalau kau jawab sampai mati , memang dah sahsah ahh ! 

In thinking , kenapa masa ada pasangan , selalu sangat bergaduh yea ?? bila dah break , mula lah nak BUNUH diri lah , Lepastuh , SAmpai keluar AIR MATA DARAH lah ! haishh . manusiamanusia ;D

I think kan , lebih baik ramai kawan dan banyak ilmu daripada ramai pasangan bertukar ganti dan banyak benda yang tak elok di fikiran kita !