Iloveyou .


      Kay dah update . memandangkan harini hari jumaat , esok cuti . Boleh lah update story mory saya . Harini nak cerita pasal Bestie saya yang paling baik gila dekat sekolah . hee , Okay , first sebab aku anggap dia sebagai bestie aku , diaorang pandai ambil hati orang , tapi kadangkadang pernah lah jugak sakit hati dengan diaorang . Tapi , tak lah berdendam sampai mati . Ada sebab kenapa aku taknak cerita Pasal rahsia aku dekat korang . Aku taknak benda kecik jadi besar , Benda besar jadi kecik . hihi . Itu semua aku punya privacy . Aku tahulah , sebagai seorang kawan , kita kena lah jugak Share-share secret kan ? Sorry ;') , aku tak suka bagitahu perasaan aku dekat orang .


BINTANG HATI :



                                          Okay , ni Nisa , yang belah kanan pakai baju KP tu .


           

                        Ni fatyn , Cantikkan gambar dia . suka tengok <3 dia suka buat lawak ohh



          

                                  Yang belah kanan tuh Amyra . dorang selalu panggil myra ***** --'

                             
                
                  Yang tengah tuh Alya . Nampak je lembut , tapi mempunyai suara yang paling kuat . Tiuh



                    
                                        Belah kanan tuh Ameerah , Dia Kawan aku start aku darjah 4 .



       

                                 
                         Kay , ni yang tak sabar ni , ni , Siti Nazira . aku kenal dia dari darjah satu sampai  Sekarang                     Tak pernah lupa . Aku anggap dia macam adik aku <3





                                   Hee , Ni yanie , dekat sekolah asyik nak cerita pasal BF dia je



                                    

      Okay , lama aku tunggu . turn aku pulak . hihi . This is me , Tak cantik macam diorang pon <3
Kay thanks all , For reading , nak HACKS <3 . Even a Friends do hurt you feeling , you must gratefull to god cause you have a friend than no friend .



P/s aku tak kisah nak berkawan dengan siapa pon . yang penting kau hargai apa yang aku pernah buat dekat kau .