saya minat dia


   


     Heeeee . rasa macam nak senyum je kat dia tadi masa jalan nak pergi bas stop kat warta. kan hujan , lepastu aku diri dekat dalam bas sebelah dia . rapat gila kot . sebab bas sangat lah penuh . pacik driver bus tu suruh masuk belakang – belakang lagi . padahal dah tak boleh ah ni . okay dah stop berjalan . ni yang aku nak tergelak , bas rapid tu buat main break – break , sekali dia ter'kedepan . hahahahahahah . comel je .  pastu suara dia ~ perghhhhh , cair habis weh . amboii , kalah suara aku . lembut gila bhai . dekat dalam bas tadi kan , kan aku ada cerita , kita diri rapat – rapat sebab sempit kan ? huaaaa , panas gila dia punya badan . hangat lah weh . suka pulak aku  ni . dah ah handsome , comel , kacak , apalagi ? semua lah ada kat dia . hari – hari aku Nampak dia senyum . kecuali , masa dia ada fight dengan budak – budak jahat tu . aku nak je join dia fight haritu .  heii deyy thambi pandi piggilah lu -,-‘ . bila tengok kau , aku tersenyum sorang – sorang . what people care . diorang akan cakap aku macam orang gila . aku gila sebab kau lah doh tereee . nak tahu tak nama dia siapa ? wekkk :P aku memang dah jatuh hati lah dekat dia . dah lama dah . sejak awal tahun 2011 lagi . dulu orang kata dia gemuk . sekarang dah kurus . lagi handsome . tolong ah weh , tolong jangan muncul depan aku lagi boleh ? jkjk . ‘’aku tanya mira , kenal tak A . S.hahaha , pastu mira cakap kenal sangat . dulu dia suka ejek aku . tapi dia baik lah’’ wahhh . jealous makk .I hope i can get you one day . that's what i want . but , it's nevermind too if i can't get you . because , i can find another . okay dah . sampai sini je . kebai tc all